Monday, February 28, 2011

hebat!!!!!

erm biasala kan kalo deakt2 nk exam ni..kuiz la labtest la midterm la..sakit otak aku bila benda2 cm ni dtg..mencik btl!!!!esk aku ade  2 labtest n 1 midterm..bagus gile kan kalo ari2 ada mcm ni..student blh jd gila aku rasa..semua mereng la kalo dlm 1 hari ada smpai 2 labtest  1 midterm..

tp aku leh lg on9 smbil dgr lagu..sempat plak tu nk meluahkan perasaan dlm blog ni..sbb otak aku ni dh xleh nk trima input dh..kalo stdy pn sama gak la esk tu so baik aku x yah stdy...dh la ngn aku sakit pinggang + sakit pala + xde mood..ni semua sbb PEYOT punye pasal..haish!!!!! 

dh la aku mcm ni kan ada plak MAMAT tu buat aku bengang..mcm la kt sane tu ade satu je atm..rosak abih mood aku mlm ni..benci woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

No comments:

Post a Comment